Ez mi?

A blog célja bemutatni a hazai és külföldi microstock fotósok munkáit! Várom a véleményeket, hozzászólásokat a képekhez, videókhoz! Amennyiben szeretnéd megosztani a képeidet, arra is lehetőséget biztosítok. Üdv Maxatee

Szponzorált link

Kommentek

Társoldal

STOP SPAM

társoldal

Stock photos - Joruba

2007.10.30. 01:57 | Maxatee | 14 komment

Címkék: kép videó fényképezés pénzkeresés fotózás photo picture agency upload image képgaléria 123rf fotolia jogdíjmentes bigstockphoto stockxpert shutterstock istockphoto dreamstime luckyoliver imagecatalog stockphoto microstock stockfotó gallery maxatee royaltyfree crestock joruba

Stockphotos gallery - Joruba best of picture!


Joruba idén február óta stock fotózik Nyul (róla is lesz később videó) hatására. Kezdetben a meglévő képeiből válogatott, de az utóbbi időben egyre inkább kifejezetten stock célra készít fotókat. Eddig körülbelül 450 képe van feltöltve a legnépszerűbb stock oldalakra: Shutterstock, Dreamstime, Stockxpert és az Istockphoto. Jelenleg egy Canon 20D-t használ. További felszerelése: Canon 24-105/4, Canon 70-200/4, Tokina 12-24/4 objektívek, Canon Speedlight 580-as vaku és két darab Hunbright 280-as stúdiólámpa szoftboxokkal. Várom a véleményetek a videóval, képekkel kapcsolatban!
(A képek alatt a tovább gombra kattintva érhető el a videó!)









   Ajánló   

Stock photos - Redbaron
Stock photos - Yuri Arcurs
Stock photos - Andresr
Ügynökség összefoglaló #1
Ügynökség összefoglaló #2
Ügynökség összefoglaló #3
Shutterstock

A bejegyzés trackback címe:

https://stockphotogallery.blog.hu/api/trackback/id/tr31211007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joruba · http://www.jorubafoto.eu 2007.10.30. 10:44:58

A videó sajnos nem érhető el, és valamiért a Youtube-on sem tudom megnézni :(

Maxatee · http://stockphoto.blog.hu 2007.10.30. 11:15:41

Hali Joruba!

Nálam minden ok, működik, talán csak a Youtube-on volt valami leállás. Nálad, illetve a többieknél mi a helyzet? Működik?

Üdv Maxatee - admin

Nyul 2007.10.30. 13:04:36

Tetszik. Nagyon jók a képek, egy csomót nem láttam még. Gratula!

kavita 2007.10.30. 22:36:46

NAgyon jó képek, egész jól ráéreztél erre a stilusra. Anno megnéztem a képeidet és nagyon megfogott egy jó pár.

Milyen néven lehet megtaléálni a legjobb oldalakon?

joruba · http://www.jorubafoto.eu 2007.10.31. 07:41:14

A Shutteren Biczó Zsolt, a többi joruba néven.

Megvallom őszintén elég nehezen barátkoztam ezzel a stock műfajjal (az első fotóim aszem ezt jól mutatják). Riport, absztrakt és hasonló fotókhoz voltam szokva, de mostanra egész megkedveltem :)

Hodito 2007.11.04. 01:15:37

Tetszenek a képeid, jó irányba haladsz, már látszik melyik készült kimondottan a stock témában. Így tovább! :)
Az a nagy tüzes kép nagyon bejön...

joruba · http://www.jorubafoto.eu 2007.11.04. 22:42:53

Örülök, köszönöm. Hát a nagyokhoz mérve én még elég kispályás vagyok, Atte-nál tilltakoztam is, hogy szerintem én még nem izémizé, de nem tudtam meggyőzni.. :)

A tüzest szeretem én is :) (busójáráson készült)

Vezu 2007.11.06. 10:15:24

Címoldalon a vadászos képed a Shutteren.
Gratulálok :)

joruba · http://www.jorubafoto.eu 2007.11.06. 12:58:58

Tényleg? Nem is tudtam, örülök :)

ui.: egyébként négyszemközt elárulom, hogy nem is vadász, hanem fotós. A puskának látszó tárgy ui. egy Manfrotto állvány ;)

Vezu 2007.11.06. 13:50:45

:D :D :D :D :D :D
Király vagy Joruba. :)
Egyezünk ki abban, hogy az egy képvadász :)

nyul 2007.11.09. 23:15:33

Ez jó sztori! :) De a kép is nagyon jó.

Tomee 2007.11.20. 07:25:36

Gratulálok, jó kis összeállítás.
süti beállítások módosítása